شهر آندروید

ساخت وبلاگ

Dungeon Hunter 5 V1.8.0i – نسخه پنج بازی اکشن فوق العاده زیبای شکارچی سیاه چال برای اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده با سبک اکشن و RPG از استودیوی پرآوازه گیملافت
جدیدترین نسخه موجود در گوگل پلی

Dungeon Hunter 5 نسخه ی پنجم از بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده ی شکارچی سیاه چال از کمپانی معروف و پرآوازه ی گیملافت برای دستگاه های اندرویدی است که شاهد عرضه شدن ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم ان را حضور تمامی دوستداران بازی های اکشن و نقش آفرینی معرفی نماییم! نسخه ی پنج بازی بدین صورت در گوگل پلی عرضه شده است: “پس از شکست تهاجم شیطان در Kingdom of Valenthia دنبا در هم می پاشد و تنها رزمندگان می توانند دنیا را از این وضعیت خارج کنند!” شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با دشمنان و شیاطین می روید و  این وظیفه ی شماست که با شجاعت و قدرتی که دارید به نبرد با دشمنان رفته و نابودشان کنید! اگر به بازی های اکشن با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین، اعتیاداورترین و مهیج ترین های این سببک هستید بدون هیچگونه شکی بازی خارق العاده ی Dungeon Hunter 5  را دریافت کنید!

 برخی از ویژگی های بازی اکشن Dungeon Hunter 5 اندروید :

  • کمپین SinglePlayer برای مبارزه با تیم خود به صورت تک نفری
  • بازی در حالت تک نفره در 5 دنیای خارق العاده ی مختلف
  • حالت چند نفره (مولتی پلیر) جدید با نام Strongholds
  • مدیریت سنگر و قلعه خود و دفاع از ان ها در برابر دیگران
  • در اختیار قرار دادن ده ها سلاح های قوی برای استفاده
  • ماموریت های روزانه و هفتگی برای دریافت امتیازها
  • گرافیک خیره کننده کنسول مانند با گیم پلی اعتیاداور

بازی Dungeon Hunter 5 در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما  ان را به همراه فایل دیتا و نصبی به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می دهیم که تست شده و می توانید با خیال راحت ان را دریافت کنید. در تست بازی Dungeon Hunter 5 واقعا دارای گرافیکی خیره کننده بود و آن را می توان بهترین و اعتیاداورترین سری بازی های Dungeon Hunter معرفی نمود و در ان مکان ها و محیط های جدید به همراه ویزگی های جدید تجربه بهترین بازی RPG را برایتان به ارمغان می اورد، اگر دوستدار بازی های اکشن هستید برای دانلود Dungeon Hunter 5 لحظه ای درنگ نکنید!

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین است و برای بازی کردن به اینترنت نیاز دارد ؛ یعنی اینترنت همیشه باید وصل باشد (همانند نسخه های پیشین) و برای اجرای اولیه سینک بودن به جیمیل نیاز است.

تنغییرات نسخه ی v1.8.0i:

* شروع یک سفر به یونان باستان با ده ها ویژگی جدید
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی.

 

دانلود Dungeon Hunter 5 - بازی خارق العاده "شکارچی سیاه چال 5" اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Dungeon Hunter 5 Android APK , SD Obb , New Free Google Play«دانلود بازی آنلاین تست شده گیملافت اندروید , دیتا, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 880 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:19

Truck Simulation 16 v1.2.0.7018 + Mod – بازی شبیه ساز رانندگی تریلی مخصوص اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
نسخه پولی و کامل بازی برای شما
تست شده و آفلاین

Truck Simulation 16 جدیدترین بازی شبیه ساز تریلی با گرافیک خیره کننده اچ دی برای اندروید است که استودیوی as tragon Entertainment GmbH ان را با قیمت 2.99 دلار در فروشگاه بزرگ گوگل عرضه نموده است و تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستدار بازی های شبیه ساز واقعی این بار از نوع کامیون های 18 چرخ معرفی نماییم! در این بازی شما از میان 7 تریلی مختلف یکی را انتخاب می کنید و وارد جهانی بزرگ برای پیش بردن ماموریت ها می شوید! انواع ماموریت های متنوع از جمله حمل و نقل کالاها (مواد منجمد،چوب و…) بر عهده شما قرار داده شده که باید ان ها را یکی پس از دیگری برای دریافت و جمع آوری پول پشت سر بگذارید! راننده های مختلف دیگر نیز برای استخدام توسط شما وجود دارند که می توانید از ان ها استفاده کنید اگر به دنیال یک بازی سرگرم کننده اچ دی برای گذراندن اوقات فراغت تان هستید و عشق ماشین های سنگین می باشید تحت هیچ شرایطی بازی Truck Simulation 16 را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی Truck Simulation 16 اندروید:

  • 7 کامیون واقعی برای انتخاب و مشغول شدن
  • 8 نوع مختلف از کفی تریلر برای محصولات متنوع
  • بیش از 20 شهر مختلف برای رانندگی
  • طراحی واقعی کابین داخل تریلر به صورت عالی
  • سیستم جامع مدیریت: استخدام راننده و ساخت پارکینگ
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز

بازی Truck Simulation 16 در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است و ما ان را معرفی می کنیم و شما می توانید به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی نمایید. نسخه معمولی + نسخه مود + دیتا به صورت لینک مستقیم برای دانلود قرار داده شده است.

تغییرات نسخه ی v1.2.0.7018 :

* اضافه شدن دو کامیون جدید : Rotolo K1584S و Rotolo A27234S
* اضافه شدن موقعیت های جدید برای مکان ها
* رفع مشکلات نسخه اول بازی و بهینه سازی های مختلف

 

دانلود Truck Simulation 16 - بازی شبیه ساز تریلی اندروید + مود + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Truck Simulation Android APK , Mod , SD Obb , New Free Google PlayEvil Cogs«بازی رانندگی تریلر Man اندروید با ماموریت های متنوع اچ دی آفلاین دیتادار«بازی رانندگی تریلی 2016 اچ دی واقعی خارق العاده اندروید , پرحجم, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 970 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:10

League of Stickman v1.7.4 + Mod – بازی محبوبِ اکشن “اتحاد استیک من” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
بازی آفلاین اجرا میشود

League of Stickman یک بازی اکشن و محبوب اندرویدی از استودیوی DreamSky است که با قیمت 0.99 دلار در پلی استور عرضه شده و تا به امروز بیش از 500.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است. این بازی با فروش خوب توانسته به عنوان بهترین بازی کم حجم اکشن 2015 در ایالات متحده امریکا انتخاب شود! در این بازی شما در نقش شخصیت های مختلف در صفحه ای دو بعدی ظاهر می شوید که می بایست با توانایی های منحصر به فرد خود چون شمشیر زنی دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری نابود کنید تا در نهایت به رئیس اصلی که قدرت بیشتری دارد برسید و با از بین بردن او به سطح بعدی بروید. این بازی با حجم کم خودش توانسته مورد نقد بسیاری از افراد قرار بگیرد و ان را نیز به شما پیشنهاد می دهیم که امتحان نمایید و بگویید که ایا این بازی ارزش خرید 0.99 دلار را دارد یا خیر؟!

برخی از ویژگی های بازی اکشن League of Stickman اندروید :

  • انواع قهرمانان مختلف برای انتخاب و مشغول شدن
  • انواع قدرت های منحصر به فرد برای قهرمانان
  • دشمنان با قدرت های خاص برای نابود کردن
  • از بین بردن دشمنان برای دریافت سکه
  • آیتم های مختلف برای خرید توسط بازیکن
  • گرافیک با کیفیت بالا + جلوه های ویژه خیره کننده

بازی League of Stickman در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما جدیدترین و اخرین نسخه پولی عرضه شده ان را به همراه نسخه مود برای دانلود قرار داده ایم ؛ شما می توانید تریلری از بازی را مشاهده و سپس اگر تمایل داشتید اقدام به دانلود رایگان بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.7.4:

* اضافه شدن قهرمان جدید : Monk
* اضافه شدن ویژگی جدید : Trade
* اضافه شدن ویژگی جدید : Lottery
* اضافه شدن ویژگی جدید : Upgrade
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود League of Stickman - بازی اتحاد استیکمن اندروید + مود

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download League of Stickman Android APK , Mod , New Free Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 985 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 23:05

Clouds & Sheep 2 V1.3.2 + Mod – بازی سرگرم کننده ابرها و گوسفندان اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه

Clouds & Sheep 2 نسخه دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ابرها و گوسفندان یا به عبارتی بره های ناقلا از استودیوی بازیسازی Handy Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا ان را حضور شما دوستداران بازی های سرگرم کننده با سبک Casual معرفی نماییم! در این بازی بسیار زیبا ؛ مزرعه ای بزرگ به دست شما سپرده می شود که ماموریت شما در این مزرعه این است که از گوسفندان به دقت نگهداری کنید تا از بلاهای مختلف که شامل رعد و برق، گرگ ها و … می باشد در امان باشند! همانطور که گفتیم وظیفه کلی شما در بازی مراقبت از گوسفندان است به گونه ای که باید به آن ها غذا دهید، با آن ها باز کنید، مراقب کارهای عجیب و غریب آن ها باشید و از ان ها تا جایی که می توانید محافظت کنید تا نمیرند! اگر به دنیال یک بازی مدیریتی و چالش برانگیز برای دستگاه اندرویدیتان هستید که ساعت ها شما را مجذوب خودش سازد بدون شک Clouds & Sheep 2 جالب خواهد بود ؛ ناگفته نماند که نسخه اول این بازی که قبل تر ها منتشر شده بود توانست میلیون ها بازیکن از سراسر جهان را به سمت خودش جذب نماید و از برترین بازی های اندرویدی شناخته شود.

برخی از ویزگی های بازی Clouds & Sheep 2 اندروید :

  • بازی شبیه سازی با گوسفند شایان ستایش
  • مراقبت از گله خود با کارهای مختل و منحصر به فرد
  • بازی با گوسفندان دوست داشتنی و فعال
  • امکان سفارشی سازی مرتع توسط بازیکن
  • کاشت، پرورش و برداشت منابع مختلف
  • کنترل آب و هوا + چرخه روز و شب
  • پشتیبانی کامل از تبلت ها و گوشی های اندرویدی
  • متناسب برای کودکان و کل اعضای خانواده

بازی Clouds & Sheep 2 در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما جدیدترین و آخرین ورژن ان را به همراه فایل نصبی مود به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید ابتدا تریلری از بازی را مشاهده کنید و اگر تمایل داشتید بازی را به صورت رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.3.2:

* آپدیت جدید مخصوص عید پاک
* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود Clouds & Sheep 2 - بازی ابرها و گوسفندان اندروید + مود + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Clouds & Sheep Android APK , Mod , New Free Google PlayEvil Cogs, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 2222 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 22:59

Mini Warriors v2.0.1 – بازی استراتژیک فوق العاده زیبای “رزمندگان کوچک” اندروید همراه دیتا

Mini Warriors – رزمندگان کوچک یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف Triniti Interactive مخصوص سیستم عامل اندروید است که شما را به مبارزه ها و نبردهایی بسیار نفس گیر در مقابل میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دعوت می نماید. در بازی Mini Warriors که دارای سبک شوتر استراتژیکیست شما می بایستی که ارتش خود را با صدها سرباز مبارز، پیاده نظام، شوالیه های قدرتمند و غیره بسازید و آن ها را آماده ی انجام ماموریت هایی بسیار هیجان انگیز نمایید!! در بازی هدف نابودی دشمنان سلطه گراست و در ان نیز قادر خواهید بود که افراد و نیروهای جدید را خریداری و برای قدرتمند تر شدن خود را تجهیز کرده و آماده جنگ های بزرگ تر شوید! اگر به بازی های استراتژی اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین، سرگرم کننده ترین و مهیج ترین بازی های استراتژی را تجربه کنید ما به شما بازی Mini Warriors را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Mini Warriors اندروید :

* شامل بیش از 50 قهرمان مختلف برای فرمان دادن

* بودن بیش از 10 مهارت های منحصر به فرد برای هر قهرمان

* شامل بیش از 200 مراحل چالش برانگیز برای پیش بردن

بازی به صورت آنلاین با هزاران بازیکن دیگر از سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Mini Warriors که رایگان عرضه شده با بیش از 1 میلیون بازیکن از سراسر جهان از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما امروز جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین است و برای اجرا اینترنت صد در صد مورد نیاز است

تغییرات نسخه ی v2.0.1: 

* تغییر کلی در سیستم های بازی و بهبود عملکرد و گرافیک

 

دانلود Mini Warriors - بازی استراتژی رزمندگان کوچک اندروید!

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Mini Warriors Android APK , SD Obb , New Free Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 803 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 22:54

DomiNations v3.7.370 – بازی فوق العاده زیبای “سلطنت” اندروید همراه مود – آنلاین
پیشنهاد ویژه به تمامی دوستداران بازی های استراتژیکی
آپــدیــت جــدیــد 27 اسفند

DomiNations به فارسی (سلطنت، فرمانروایی) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی است که شاهد عرضه شدن رایگان آن در پلی استور بودیم و تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژی معرفی نماییم. این بازی مبتنی بر ساخت و ساز طراحی شده است و در آن شما می بایستی که یکی از ملت های بزرگ دنیا را از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان را انتخاب کرده و آن را به برترین امپراطوری دنیا تبدیل کنید! محدوده‌ی زمانی بازی فوق به گستردگی تاریخ بشریت است! جایی که بازیکن باید در دنیا گشته و اقدام به ساخت عجایب هفت‌گانه نماید! شخصیت‌های مهم تاریخ، از جمله اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون حضور دارند و در برهه های مهم تاریخی خود به مبارزه می پردازند. همچنین شما قادر خواهید بود تا بیش از ۱۰۰ سازه ی قابل ارتقای منحصر به فرد بسازید و تمدن خود را گسترش دهید. شما می بایستی که غذا و پول خود را مدیریت کنند و در عین حال نیروهای خود را برای غلبه بر همسایگان و گسترش قلمرو تحت حکومت پرورش دهد! بازی دارای بخش داستانی هم هست که از هلال حاصل خیز شروع می شود و تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن ادامه دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک DomiNations اندروید :

* انتخاب ملت خود از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان

* انتخاب فرمانرواهای معروف اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون برای جنگ

* افزایش شهرت خود با ساخت عجایب هفتگانه جهان با اهرام و مجمسه ازادی

* پیوستن به یک اتحاد و همکاری برای شکست دشمنان سراسر جهان

* بازی در حالت داستانی از هلال حاصل خیز تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن

* گرافیک HD، طراحی منحصر به فرد انیمیشن ها به همراه صداگذاری مهیج

بازی DomiNations در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما آن را حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک معرفی نموده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را به صورت رایگان دریافت نمایید. البته تریلری از بازی نیز قابل مشاهده و دانلود است.

توجه داشته باشید که : 

بازی اینترنتی و آنلاین است – برای اجرای بازی اینترنت مورد نیاز می باشد.

هنگام اجرای بازی به صورت خودکار دیتای اضافی دانلود می شود – نسخه جدید بدون دیتای اختصاصی عرضه شده است.

تغییرات نسخه ی V3.7.370 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید
* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود DomiNations - بازی "سلطنت" اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download DomiNations Android APK , New Free Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 807 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 17:20

Plunder Pirates v2.5.3 – بازی استراتژیک “غارتگری دزدان دریایی” اندروید همراه دیتا – تست شده با اجرای آنلاین
جدیدترین بازی کمپانی معروف و نام آشنای Rovio Stars Ltd
پیشنهاد ویژه به تمامی دوستداران بازی های استراتژیک

Plunder Pirates – غارتگری دزدان دریایی بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی معروف Rovio Stars Ltd خالق سری بازی های پرندگان خشمگین برای اندروید است که شما را به نبرد میان کاپیتان ها و بازیکنان دیگر سراسر جهان دعوت می کند! این باز کمپانی Rovio در اقدامی دیگر اقدام به عرضه بازی جدید خود در سبک بازی های استراتژیک آنلاین نموده است که در ان شما با ایجاد امپراطوری خود روی دریا، می بایست خود را برای نبرد با بازیکنان انلاین سراسر جهان آماده کنید! جزیره ای در اختیار شما قرار می گیرد که به دلخواه ان را می سازید و با پرورش دزدان دریایی به جزایر و کشتی ها حمله ور شده و غنیمت ها و پول ها را از آن خود می کنید! سبک بازی همانند دیگر بازی های آنلاین همچون کلش آف کلنز می باشد که در ان شما علاوه بر قدرتمندسازی خود می بایست برای بدست اوردن ثروت به بازیکنان سراسر جهان حمله کنید و غنیمت هایشان را به غارت ببرید. اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه دارید تحت هیچ شرایطی Plunder Pirates را از دست ندهید چرا که انیمیشن های واقعا جالب، گیم پلی اعتیاداور و طراحی منحصر به فردش شما را مجذوب خودش خواهد کرد

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Plunder Pirates اندروید :

* ساخت جزیره سه بعدی اختصاصی خود

* ایجاد یک گروه دزدان دریایی اختصاصی برای نبردها

* کاوش آب های ناشناخته با انواع کشی ها و ناوها

* حمله به جزایر دیگر برای غلبه بر دشمن و افزایش غنیمت ها

* پیوستن به دوستان برای تجربه بهترین بازی استراتژیک

* گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداور

بازی Plunder Pirates با ده ها هزار دریافت از محبوب ترین بازی های اندرویدست که توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از آن خود نماید و ما جدیدترین آپدیت آن را حضور شما دوستداران بازی های استراتژیک معرفی نموده ایم. برای مشاهده تریلری از بازی و دریافت ان به همراه دیتا با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین و اینترنتی است و همیشه اینتزنت نیاز است.

تغییرات نسخه ی V2.5.3:

* بهینه سازی های مختلف (چیز جدیدی اضافه نشده است)

 

دانلود Plunder Pirates - بازی استراتژی غارتگری دزدان دریایی اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Plunder Pirates Android APK , SD Obb , New Free Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 742 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 17:16

Stickman Battlefields V1.6.5 + Mod – بازی اکشن سرگرم کننده نبرد آدمک ها اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Stickman Battlefields یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده دیگر در سبک بازی های استیکمن برای دستگاه های اندرویدی است که استودیوی بازیسازی Djinnworks GmbH آن را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نمود و تصمیم بر این شد تا ان را حضور شما دوستداران بازی های استیکمن و اکشن معرفی نماییم. در این بازی انواع سلاح ها و مواد منفجره ی مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که وارد محیط هایی واقع گرایانه به صورت تک نفره و چند نفره شوید و اقدام به نابودسازی دشمنان نمایید. در حالت آنلاین شما می توانید بر انواع وسایل نقلیه مختلف از جمله تانک، هیلیکوپتر و .. سوار شوید و دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود سازید. نبردهای شما در انواع مکان های زیبا و متنوع از جمله کوه های برفی، سواحل زیبا و دیگر مناطق صورت می پذیرد. اگر از علاقه مندان به بازی های استیک من هستید تحت هیچ شرایطی جدیدترین عنوان بازی های استیکمن با اسم Stickman Battlefields را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی Stickman Battlefields اندروید :

  • شرکت در رقابت های تک نفره
  • حالت چند نفره برای بازی به صورت مولتی پلیر
  • انواع ماموریت های آموزشی برای پیش بردن
  • سلاح های مختلف (M16, M32, Shotgun و..)
  • مواد منفجره مختلف ((نارنجک، RGO و غیره )
  • نبرد در منطقه های متنوع (ساحل، جنگل، کوه و ..)
  • وسایل نقلیه مختلف برای کنترل (تانک، آپاچی و …)
  • سیستم آب و هوای واقع گرایانه (باران، برف، باد و …)
  • ده ها مورد از آیتم های مختلف برای ارتقای کاربران

بازی Stickman Battlefields در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما آن را معرفی می کنیم و شما می توانید ابتدا تریلری از بازی را مشاهده و اگر مایل بودید اقدام به دانلود بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.6.5:

* بهینه سازی های مختلف و رفع باگ های بازی

 

دانلود Stickman Battlefields - بازی نبرد آدمک ها اندروید + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download Stickman Battlefields Android APK , Mod , New Free Google PlayEvil Cogs«بازی اکشن نبرد آفلاین اچ دی اندروید, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 844 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 17:12

King of Thieves v2.9 ZeptoLab – بازی اعتیادآور شاه دزد در زمینه استراتژیک برای رقابت با کاربران سراسر جهان – آنلاین
امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون دریافت از Market Android
آپدیت جدید 27 اسفند

King of Thieves بازی زیبا و محبوب از استودیوی بازیسازی ZeptoLab برای دستگاه های اندرویدی است که بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از 263 کشور دنیا تنها از Google Play دانلود شده است و از برترین بازی های دسته بندی Strategy به شمار می رود. این بازی با عنوان “طلاهای دیگران را بدزد و نگذار که طلاهایت را بدزدند!” عرضه شده است و در در آن شما کنترل یک مکعب سیاه دو چشم که مثلا قرار است دزد باشد را بر عهده می گیرید و به گنجینه های طلا نفوذ خواهید کرد!  در مسیر رسیدن شما به صندوق چه های طلا موانع زیادی همانند تیغ های برنده، تیربار و محافظ های غول پیکر وجود دارند تا دزدی آن چنان هم مثل آب خوردن نباشد، اگر موفق به دزدیدن طلاها شدید، وقت آن می رسد که به خزانه ی شخصی تان برگردید و این اموال دزدی را به صندوقچه تان اضافه کنید. بازی دزدی دزدان از یکدیگر است؛ حالا که اقدام به دزدی کرده اید می بایست انتظار سرقت خزانه خود را هم داشته باشید چرا که تمام کاربران آنلاین بازی دزدند! برای اینکه خطر سرقت از صندوقچه تان را به حداقل برسانید، شما هم می توانید با پیشرفت در بازی جوانب امنیتی را در نظر بگیرید و برای خزانه خود موانعی را طراحی کنید، اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی King of Thieves را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک King of Thieves اندروید :

* دزدی از دزدان برای تبدیل شدن به ثروتمندترین دزد جهان

* تست چابکی و زرنگی خود با 80 مرحله در حالت تک نفره

* امکان سفارشی سازی شخصیت بازی با تعویض لباس و غیره

* طراحی موردنظر سیاه چال خود برای افزایش امنیت و جلوگیری از دزدی

* رقابت با بازیکنان دیگر در سراسر جهان با ادعای تاج و تخت

بازی King of Thieves در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما جدیدترین و آخرین ورژن ان را معرفی نموده ایم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ابتدا تریلری از بازی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که : بازی آنلاین و اینترنتی است.

تغییرات نسخه ی v2.9:

* اضافه شدن ویزگی های جدید دیگر
* بهینه سازی های متعدد + رفع باگ ها

 

دانلود King of Thieves ZeptoLab - بازی شاه دزد اندروید !

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download King of Thieves Android APK , New Free Google Play, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 830 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 17:09

BloodWarrior V1.0.4 Full – بازی اکشن و نقش افرینی “جنگجوی خونین” اندروید همراه دیتا
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

BloodWarrior – جنگجوی خونین بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از استودیوی Pancake games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت گوگل عرضه شده است و تصمیم گرفتیم جدیدترین و آخرین ورژن ان را به صورت صد در صد تست شده در اختیار شما قرار دهیم. داستان بازی اینگونه توسط سازنده بیان شده است: “زیبایی یک زن زیبا و مرموز شما را مجذوب خودش کرد و همین موضوع باعث شد تا سرباز شهر داگلاس شوید! بله… شما به عنوان نگهبان مورد اطمینان یک زن مرموز در جهان انسانی که توسط شیطان و پیروانش نابود شده است، به ایفای نقش می پردازید! شما آخرین امید جهان انسانی هستید که در این زمان بحرانی وجود دارید و اکنون سفر شما آغاز می شود تا …” در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن یک گرز بزرگ به نبرد با دشمنان می روید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. گرافیک، صداگذاری و کنترلرهای بازی خوب کار شده اند و ان را به همه شما دوستداران بازی های نقش آفرینی پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی نقش افرینی و شمشیری BloodWarrior اندروید:

  • طراحی فوق العاده با استایل North American
  • 90 مرحله چالش برانگیز برای پشت سر گذاشتن
  • امکان انتخاب از میان دو حالت نرمال و دشوار
  • سه حالت بازی: Time Attack/Boss Raid/Explore
  • 10 نوع مختلف از موجودات برای کمک و استفاده
  • شروع یک ماجراجویی و همراه شدن با Sarah
  • انواع آیتم ها و قدرت های مختلف برای استفاده
  • گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای عالی

بازی BloodWarrior تست شده و به صورت کاملا آفلاین اجرا شده است. شما دارنده دیوایس های اندرویدی که به بازی های نقش افرینی علاقه دارید می توانید این بازی زیبا را دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی V1.0.4 :

* اضافه شدن : Hard Mode System
* اضافه شدن : Coupon Event

 

دانلود BloodWarrior - بازی شمشیری جنگجوی خونین اندروید + مود + دیتا

 

شهر آندروید...ادامه مطلب
ما را در سایت شهر آندروید دنبال می کنید

برچسب : Download BloodWarrior Android APK , Mod , SD Obb , New Free Google PlayEvil Cogs, نویسنده : SaeD android-city بازدید : 887 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 14:05

لینک دوستان

خبرنامه